InterBeskidy - Internet, Telewizja, Telefon - Ustroń, Wisła.
Potrzebujesz pomocy?

Dowiedz się więcej w dziale 'Kontakt' lub skorzystaj z 'Formularza kontaktowego'
Blokujemy port SMTP (25) dla poczty wychodzącej « wróć do poprzedniej strony
01.08.2013

W związku z dużą ilością spamu, który wysyłany jest z komputerów Abonentów naszej sieci zmuszeni jesteśmy do blokady portu SMTP (25) poczty wychodzącej. Napisane przez spamerów tzw. robaki internetowe infekują komputery użytkowników internetu , po czym za pośrednictwem zainfekowanych komputerów rozsyłają setki wiadomości e-mail zawierających SPAM.

Blokada portu 25 następuje na stałe. Użytkownicy, którzy nie zmodyfikują ustawień w swoich programach pocztowych (Outlook Express, Microsoft Outlook, Windows Mail, ThunderBird, Opera Mail itd.) nie będą mogli wysyłać poczty elektronicznej.

1. Jeżeli w konfiguracji programu pocztowego jest już ustawiony port 465, nie będą konieczne żadne dodatkowe działania.

2. Jeżeli w konfiguracji programu pocztowego jest ustawiony port 25, należy zmienić go na port 587.

Przykładowy sposób konfiguracji klientów poczty aby działały na innym porcie niż port 25 można znaleźć pod adresem:

http://www.pomagam.net/art.php?16